Konzumiranjem vitamina D možemo sniziti krvni pritisak, jednako kao što to možemo i uz pomoć nekih tableta, tvrde istraživači.
Novo istraživanje pokazuje da vitamin D smanjuje krvni pritisak i kod bolesnika sa dijagnozom hipertenzije. Manjak ovog vitamina je povezan s visokim krvnim pritiskom, ali do sada nije bilo konkretnih dokaza da nedostatak ovog vitamina u krvi čini razliku.
Novo istraživanje, koje je predstavljeno na sastanku Evropskog društva za hipertenziju (ESH) u Londonu, pokazalo je da postoji direktna korist od uzimanja dodatka prehrani u obliku vitaminskih tableta i to tokom zimskih mjeseci.

Također, rečeno je kako je najbolji način da organizam bude dovoljno tretiran vitaminom D ustvari izlaganje suncu. Zapravo oko 90 posto opskrbe vitaminom D organizmu dolazi od sunčevih zraka putem kože.

Budući da stanovništvo sjevernih zemalja ima manje sunčanih mjeseci tokom godine, u odnosu na jug, njima se naročito preporučuje da uzimaju vitamin D u obliku tableta, prenosi Daily Mail.


( 0 Glasova )

Ostale novosti

Get Adobe Flash player

KKD Anketa

Kupujete li domaće proizvode?

KKD newsletter

Upišite se u našu mailing listu i primajte sedmični newsletter

Dodajte nas na:

Add this page to Blinklist Add this page to Del.icoi.us Add this page to Digg Add this page to Facebook Add this page to Furl Add this page to Google Add this page to Ma.Gnolia Add this page to Newsvine Add this page to Reddit Add this page to StumbleUpon Add this page to Technorati Add this page to Yahoo