KKD: DP marketi su najrašireniji bh. trgovački lanac. Koliko objekata ima širom BiH?

Fehim Baždarević, direktor Društva "Drvopromet" doo: DP Marketi su najveći domaći lanac supermarketa, koji posjeduje 65 poslovnih jedinica na području BiH, od toga 20 poslovnih jedinica na području Unsko - sanskog kantona pod imenom DP ILMA Marketi, jer smo  sklopili partnersku saradnju sa po 50% vlasničkog udjela sa firmom ILMA D.O.O. iz Bihaća. U planu za tekuću godinu je otvaranje većeg broja novih poslovnih jedinica, na području BiH.

KKD: Prema podacima koje posjedujete koliko domaćih proizvoda je zastupljeno na policama DP marketa?

Fehim Baždarević, direktor Društva "Drvopromet" doo: Naša kompanija pridaje veliku važnost afirmaciji domaćih proizvođača čiji udio u asortimanu robe maloprodajnih objekata iznosi preko 30% od ukupnog broja artikala, što predstavlja jedan od najvećih procenata kada su u pitanju veliki trgovački lanci.

KKD: Koje uslove firma treba da ispuni kako bi plasirala svoje proizvode na police DP Marketa?

Fehim Baždarević, direktor Društva "Drvopromet" doo: Osnovno je da bude uredno registrovana za određenu djelatnost i da artikli koje nudi zadovoljavaju sve zakonski propisane standarde. Veliki problem predstavlja tzv. proliferacija svih kategorija proizvoda, tako da je veoma teško odlučiti kojim proizvodima dati šansu da budu izloženi na polici, posebno ako se ima u vidu da je mjesto na određenoj polici prostorno ograničeno. Kao društveno odgovorna kompanija dajemo prednost domaćim proizvođačima sa kojima zajednički radimo na zadovoljavanju potreba potrošača u smislu bolje kvalitete i dizajna proizvoda. Važno je napomenuti da DP Marketi svoju cjenovnu politiku drže konstantnom, prilagođenu standardima svojih kupaca.

KKD: Koji su planovi DP-a u ovoj godini?

Fehim Baždarević, direktor Društva "Drvopromet" doo: DP marketi svoju strategiju i dugoročne planove zasnivaju na ulaganju ostvarene dobiti u nove investicije, koje bi kao rezultat imale povećanje uspješnosti poslovanja, a samim tim stvorile bi se pretpostavke za ostvarivanje još boljeg položaja firme u trenutnim tržišnim uslovima. Ove godine u planu nam je širenje poslovne mreže i  otvorenja većeg broja poslovnih jedinica na području Bosne i Hercegovine, te zapošljavanje većeg broja nezaposlenih kadrova u BiH.

KKD: Šta mislite o činjenici da veliki trgovački lanci drže monopol na našem tržištu?

Fehim Baždarević, direktor Društva "Drvopromet" doo: Ako govorimo o mogućnostima domaćih proizvođača da svoje proizvode plasiraju na police stranih supermarketa, onda sa sigurnošću možemo reći da postoje znatni problemi, koji se jedino mogu riješiti određenim izmjenama zakona, koji će zaštititi domaću proizvodnju. Međutim, ako govorimo o maloprodajnim objektima, kao ponuđačima i stranim trgovačkim lancima, pojam monopola mogao bi dobiti sasvim drugu konotaciju.  Promjenjene potrebe i ponašanja kupaca u kupovnim navikama mogu se primjetiti u frekventnosti kupovanja i količini kupovine, koja prelazi u sedmičnu i mjesečnu kupovinu, pružajući šansu većim formatima trgovina. Međutim, takve promjene prouzrokovale su brže i inovativne reakcije maloprodajnih lanaca. To se posebno odnosi na poslovnu strategiju naše firme i maloprodajnih objekata, koji imaju jako uporište na tržištu i prednost da budu stalno u korak dalje od stranih trgovačkih lanaca, jer najbolje poznaju svoje domaće kupce. DP Marketi su zamišljeni i ostvareni kao lokalne prodavnice iz naselja, koje su svima na dohvat ruke, gdje možete svratiti u kupovinu u poslovnom odijelu ili u kućnom mantilu.  Naši supermarketi imaju lokalni karakter prodavnica iz "komšiluka" i poznaju potrebe svojih domaćih, stalnih kupaca, te im omogućavaju kupovinu na veliko po veoma pristupačnim i sniženim cijenama, uz raznovrsnu ponudu proizvoda, a sve to na 5 minuta od stana ili kuće.

KKD: Kako se nosite sa konkurencijom?

Fehim Baždarević, direktor Društva "Drvopromet" doo: Smatramo da je svaka zdrava konkurencija pozitivna stvar jer nas tjera da budemo još bolji i kvalitetniji od drugih. O konkurenciji nikada ne govorimo loše, ali ističemo da smo mi u odnosu na njih uvijek korak ispred, kako u kvaliteti ponude, tako i u usluzi.  Kao najveći bosanskohercegovački, domaći lanac supermarketa, čija je osnovna prepoznatljivost u izuzetnoj pristupačnosti cijena, stalnim akcijama na različite proizvodne marke u savremeno uređenim prodajnim objektima za široki krug potrošača, veliku važnost pridajemo odabiru kvalitetnih proizvoda za našu ponudu, kao i ulaganju na edukaciju uslužnosti radnog osoblja. Smatramo da je to ključna pretpostavka za uspješno poslovanje od kojeg će koristi imati ne samo mi kao ponuđači,  nego i dobavljači, kolektiv, stanovništvo i cijela bosanskohercegovačka društveno - politička zajednica, a sve na osnovu većeg iznosa prikupljenih sredstava po osnovu javnih prihoda.

KKD: Da li imate vikend akcije ili neke posebne nagradne aktivnosti za vaše kupce?

Fehim Baždarević, direktor Društva "Drvopromet" doo: Najveći odaziv kupaca, od niza naši različitih  aktivnosti, imala je vikend akcija. U pravilu vikend akcije se izdaju svaki vikend, zatim izdajemo kataloške akcije, trajno niske cijene, nacionalne akcije, te DP club kartice.  DP club kartica, je posebna potrošačka kartica uz koju svakog utorka u prodavnicama DP Marketa, možete ostvariti 10% na kompletan kupljeni asortiman. Preko DP kartice u našem informacionom sistemu bilježe se i sabiraju iznosi svih kupovina, na osnovu čega će se kupci, koji kupuju u DP Marketima dodatno stimulisati i nagrađivati kroz poklone, nagrade, nagradna putovanja  i sl. Kod planiranja internih akcija kao i kataloških akcija davaće se posebni dodatni popusti za one kupce koji posjeduju DP club karticu. Nakon više od godinu i pol kako je DP club startao trenutno imamo preko 60.000 korisnika usluga našeg kluba potrošača.


( 17 Glasova )
Get Adobe Flash player

KKD Anketa

Kupujete li domaće proizvode?

KKD newsletter

Upišite se u našu mailing listu i primajte sedmični newsletter

Dodajte nas na:

Add this page to Blinklist Add this page to Del.icoi.us Add this page to Digg Add this page to Facebook Add this page to Furl Add this page to Google Add this page to Ma.Gnolia Add this page to Newsvine Add this page to Reddit Add this page to StumbleUpon Add this page to Technorati Add this page to Yahoo