Najbolje vježbe za zdravo srce

Kako biste poboljšali rad srca i zdravlje kardiovaskularnog sistema održali na zavidnom nivou onda treba da se fokusirate na vježbe koje će vam to omogućiti. Evo i koje su to.

  • Kategorija Magazin
  • Objavljeno 15.10.2015 14:37

Cirkularni treninzi

Malo je programa vežbanja koji na zdravlje srca utiču toliko dobro kao cirkularni treninzi ili popularne tabata vježbe. Obično se radi o više različitih vježbi koje izvodite u nešto manje ponavljanja sa kratkim pauzama između. Ovakav način vježbanja rasteže arterije i pospješuje elastičnost zidova arterija. Da biste dobili najbolji mogući rezultat tokom jednog treninga radite vježbe za celo tijelo i neka periodi odmaranja budu što kraći.

Plivanje

Da se razumijemo, ne mislimo na lagano plivanje već na preplivanih 8-12 dužina bazena što brže možete. Plivanje je sjajan trening jer sve grupe mišića rade i vjerovatno jedini koji pored toga što poboljšava formu i zdravlje kardiovaskularnog sisitema, ujedno i opušta.

Tegovi

Treninzi sa tegovima su kritični za srčane bolesnike, ali kao prevntiva su neophodni. Pored toga što će vam pomoći da izgradite mišićnu masu, ojačaće vam kosti i srce. Za početak možete raditi vježbe koristeći težinu sopstvenog tijela, a kasnije možete uključiti i tegove.

Trčanje

Ravnomjerno trčanje je sjajan način da osnažimo tijelo i poboljšamo kondiciju, ali intervalno trčanje sa druge strane će podići zdravlje kardiovaskularnog sistema na sasvim novi nivo. Intervalno trčanje podrazumjeva ravnomjerno trčanje koje prekidate sa sprintom ili penjanjem uz brdo od 10 sekundi. Trčite toliko brzo da ostanete bez daha pa se kratko odmorite i nastavite.

 

Joga

Kad je u pitanju joga ne treba da idete na časove za one napredne da biste pospješili zdravlje srca i kardiovaskularnog sistema. Joga je sjajna za jačanje cijelog tijela i toniranje mišića, a nešto aktivniji oblici joge će sigurno pozitivno utjecati i na zdravlje vašeg srca.

Vožnja bicikla

Nije važno da li je u pitanju ono sobno ili pravo biciklo, važno je da vozite i da date sve od sebe. Redovnom vožnjom bicikla snižavate rizik od srčanih oboljenja, a brojke kažu da pređenih 32 kilometra sedmično taj rizik smanjuje za nevjerovatnih 50 posto. Tokom vožnje koristimo mišiće donjeg dijela tijela koji podižu broj otkucaja. Pored toga što pospješujete zdravlje kardiovaskularnog sistema, ujedno sagorjevate kalorije.

Ako želite biti zdravi i u formi trebalo bi da vježbate pet puta sedmično po 30 minuta.